Supporttekniker till vår Servicedesk

Publiceringsdatum: 2024-03-15

Skulle du vilja jobba inom data/it? Vill du ta steget att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Nordlo Improve AB? Nu har du möjligheten. Intresserade sökes för heltid-jobb hos Nordlo Improve AB - är du intresserad? De letar efter någon som vill jobba tills vidare.

Att bo i närheten av Karlshamn kan vara en fördel för denna position, så om du redan bor i området bör du överväga att söka jobbet. Nordlo Improve AB söker för närvarande efter ambitiösa individer som vill utvecklas i rollen som helpdesktekniker/supporttekniker. Kolla in deras ledig tjänst och se om du har vad som krävs för att bli en del av deras team. Sök jobbet som helpdesktekniker/supporttekniker hos Nordlo Improve AB och ta chansen att ta din karriär till nästa nivå. Ansök senast söndag den tolfte maj 2024.


Jobbannons

Drivs du av kundservice och smarta tekniska lösningar? Vi växer och söker en medarbetare till vår Servicedesk som vill vara med på vår utvecklingsresa och samtidigt bidra till att skapa värde för våra kunder.

Kom och jobba med oss på Nordlo, där vi levererar IT- och digitaliseringslösningar till flera spännande kunder. Hos oss delar alltid medarbetare och kunder första plats. Vi tror på delaktighet, kreativitet och engagemang före fina titlar och en fyrkantig struktur, det är därför våra kunder tycker så bra om oss. Hos oss får du arbeta med många intressanta företagskunder och deras användare.

Om Nordlo

Jobbtitel/Roll sökes till Nordlo i/på Ort.

Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser, som med en passion för hållbara lösningar har kraft att förändra. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn, och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling, och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder.

Om din roll

Som supporttekniker på Nordlo bemöter du våra kunder på daglig basis via telefon, mejl eller på plats ute hos kund och hjälper dem framåt i sin digitala vardag. I din roll är du del av ett större leveransteam som tillsammans är kundens stöd i IT-relaterade frågor.

Tjänsten passar dig som är social, utåtriktad och har grundläggande erfarenhet inom IT och ett intresse för digitalisering. Att kunna förstå kundens situation och förfrågan är av stor vikt. Som medarbetare i vår Servicedesk kommer du att få tillgodose våra kunder med ett trevligt bemötande, genomföra felsökningar på telefon, lösa inkomna ärenden samt driftsätta datorer och kringutrustning till våra kunder och dess användare. För den som är fokuserad och villig att ge det lilla extra finns det goda utvecklingsmöjligheter i organisationen. Plaveringsort: Karlshamn med omnejd. 

Vi söker dig som är/har:

En problemlösare med god förmåga att kommunicera

Ansvarstagande, strukturerad, engagerad och lyhörd

Obehindrad i att uttrycka dig på svenska i tal och skrift

En lagspelare som motiveras av att arbeta i team med kunden i fokus

Trivs att arbeta med mycket kundkontakt

Har kunskap och tidigare erfarenheter av support inom bland annat Microsoft 365, Windows samt har ett generellt intresse för datorer och teknik.

Ett stort IT-intresse och en nyfikenhet som driver dig att vilja lära mer

Tidigare erfarenhet av supporthantering inom IT är meriterande.

B-körkort är ett krav

Naturligtvis Nordlo

För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan.

Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande:

  • Stor delaktighet och möjlighet att påverka
  • Stora utvecklingsmöjligheter
  • Nära samarbete mellan team och kollegor
  • Ett starkt och närvarande ledarskap
  • En god balans mellan arbetstid och fritid

Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kundcase och våra medarbetare.

Är du vår nästa supporttekniker? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnNordlo Improve AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5562719129
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeHelpdesktekniker/Supporttekniker
YrkesområdeData/IT

Ansökan

Nordlo Improve AB söker en person till denna tjänst som helpdesktekniker/supporttekniker med placerings i Karlshamn. Om det låter intressant att arbeta som helpdesktekniker/supporttekniker hos Nordlo Improve AB skickar du in din ansökan senast 2024-05-12.

Källa: Arbetsförmedlingen

Till webb­ansökan »
Relaterade jobb

Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till avdelning i Blekinge

SjukvårdsMäklarna Sverige AB söker en person till tjänsten som sjuksköterska, grundutbildad i Karlshamn.

2024-01-24

Mer info

Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till avdelning i Blekinge

SjukvårdsMäklarna Sverige AB söker en person till tjänsten som akutsjuksköterska/sjuksköterska, akutmottagning i Karlshamn.

2024-01-26

Mer info

Sjuksköterska till vår konsultpool i Blekinge!

Medcura AB söker en person till tjänsten som sjuksköterska, grundutbildad i Karlshamn.

2024-04-12

Mer info